Seminar Online: „Modalități de valorificare în diversele stadii ale procedurii și/sau prevenire a insolvenței” – 4 pct.
Detalii eveniment:
- Dată: Vineri, 05 iulie 2024, ora 11:00
- Lector: Bogdan Biter - lector INPPI, Andreea Găișeanu - lector INPPI
- Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
Seminarele transmise online se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și pot fi vizionate pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.
Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.
ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa office@inppi.ro.
Cum accesez seminarul?
Persoanele care SUNT DEJA ÎNREGISTRATE pe site și care doresc să acceseze seminarul trebuie să efectueze următorii pași:
- Să descarce FORMULARUL DE ACCES LA SEMINAR, să îl completeze, să achite taxa de participare la seminar și să trimită formularul și dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa office@inppi.ro. Taxa de 238 lei, se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951;
- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează seminarul folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.
Persoanele care NU SUNT ÎNREGISTRATE pe site-ul INPPI(care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminarul online trebuie să efectueze următorii pași:
- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica e-mail se introduce adresa personală de e-mail a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000);
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de e-mail aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. 1 de mai sus.