Skip to main content

Manualul SEDIS - Cum se folosește sistemul electronic de gestionare a dosarelor de insolvență

În urma solicitărilor și reacțiilor primite de la membri, UNPIR a dezvoltat un manual video care să arate cum se efectuează diverse operațiuni în sistemul electronic de gestionare a dosarelor de insolvență (SEDIS). 
În caz că sunteți la prima utilizare, puteți intra în SEDIS apăsând butonul ”SEDIS” (click) de pe site-ul UNPIR, imediat sub secțiunea ”Despre”. 

După apăsare:

  • Dacă aveți cont, introduceți datele de intrare în cont
  • Dacă nu aveți cont, apăsați ”recuperare parolă” și introduceți adresa de mail pe care o aveți în tablou
  • Dacă primiți mesajul ”Email-ul nu exista in baza de date”, citiți mai jos

ATENȚIE!

Dacă aveți în tablou înregistrată adresa de mail a formei de exercitare la care sunteți angajat sau asociat, o adresă office pe care o folosesc mai multe persoane, nu veți avea acces la platformă. Se va considera că există deja un cont creat pentru adresa de mail respectivă, corespondent numărului matricol al societății la care sunteți angajat/asociat. 

De exemplu, o societate cu trei practicieni angajați va avea nevoie să figureze cu patru adrese de mail (office, nume, nume, nume) în tabloul UNPIR pentru a putea folosi SEDIS.

Pentru a schimba adresa de mail în tablou, trimiteți o solicitare la office@unpir.ro

Pentru orice fel de întrebări sau neclarități legate de accesarea sistemului vă stăm la dispoziție la telefon sau pe mail și vă vom răspuns în cel mai scurt timp posibil.

În manualul de mai jos puteți găsi clipuri legate de următoarele elemente: 

  1. Adăugare dosar
  2. Notificare deschidere procedură
  3. Adăugare creditori
  4. Tabel creanțe
  5. Adăugare bunuri
  6. Tabel definitiv
  7. Modificare stadiu dosar
  8. Program plăți
  9. Închidere procedură
  10. Procedură faliment
  11. Vânzare bunuri
  12. Tabel suplimentar definit consolidat
  13. Plan distribuție

Vă invităm să parcurgeți manualul și să utilizați SEDIS cu toată încrederea! Puteți înscrie în sistem dosarele noi, proceduri inițiate după data 01.01.2021. 

Pentru alte informații și detalii, nu ezitați să ne contactați pe următoarele coordonate:
M: comunicare@unpir.ro, tehnic@unpir.ro, office@unpir.ro, 
T: 021-316.24.84/85


MANUALUL

1. Adăugare dosar


2. Notificare deschidere procedură


3. Adăugare creditori


4. Tabel creanțe


5. Adăugare bunuri


6. Tabel definitiv


7. Modificare stadiu dosar


8. Program plăți


9. Închidere procedură


10. Procedură faliment


11. Vânzare bunuri


12. Tabel suplimentar definit consolidat


13. Plan distribuție